Termékek Menü
0

Szállítási információk

Futárszolgálat

Az online megrendelt terméket futárszolgálattal szállítjuk házhoz.

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik munkanapokon 8-16 óra között.  A szállítás pontos időpontjáról a futárszolgálat e-mailben értesíti a megrendelőt illetve kézbesítés előtt telefonon ismételten egyeztet a futár, a megrendelővel.

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

 

Kiszállítás FOXPOST csomagautomatába

Megrendelésedet az általad kiválasztott FOXPOST csomagautomatába küldjük, ahol a csomag kiérkezését követően 3 napon belül veheted át.

Az automaták bevásárlóközpontokban, hipermarketekben vannak elhelyezve, így a csomag átvétele a bevásárlóközpontok nyitvatartási idejében bármikor lehetséges. A FOXPOST csomagautomaták listáját itt találod: http://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/

A csomag indításáról e-mailt küldünk, ezt követően a FOXPOST automatába érkezésekor sms-ben is értesítünk arról, hogy a küldemény átvehető. Az sms-ben kapott egyedi kóddal nyithatod ki a csomagautomata rekeszét.

Az értesítés után 3 napon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve az automaták helyét biztosító bevásárlóközpontok nyitvatartási idejét. Felhívjuk figyelmedet, hogy a csomagautomatáknál az utánvét összegét kizárólag bankkártyával lehet kifizetni.

Csomagkövetés:
Csomagazonosító-szám alapján a FOXPOST weboldalán nyomon követheted, hogy hol tart a csomag kiszállítása. http://www.foxpost.hu/csomagkovetes/
FOXPOST vevőszolgálat telefonszáma: 06-1-999-0-369
Hétfőtől péntekig, 9-21 óra között.
E-mail: info@foxpost.hu

A csomag 3 napos átvételi határidejének lejárta előtt emlékeztető e-mailt küld a FOXPOST ügyfélszolgálata. Ha a csomag nem kerül átvételre az érkezéstől számított 3. napon, akkor a küldemény visszaszállításra kerül webáruházunkba. Rendelés újraküldésére kizárólag a visszaszállítási és az újraküldési díj előre történő kifizetése után van lehetőség. Amennyiben a csomagautomatában elhelyezett csomagot előreláthatólag nem tudod átvenni határidőn belül, kérjük, lehetőség szerint az átvételi idő lejárta előtt vedd fel webáruházunk ügyfélszolgálatával a kapcsolatot. Az átvételi határidő meghosszabbítására csak a